FANDOM

Zwierzakołaki to istoty łączące w sobie cechy ludzkie i zwierzęce. Są to istoty zmiennokształtne, które mogą posiadać nawet 3 formy - ludzką, hybrydy i zwierzęcą. Jest to jedna z ras mających najwięcej gatunków i każdy z nich ma inne cechy. Nastawienie do swych braci miewają różne, lecz raczej nie są rasą zbyt agresywną i plątająca się w wojny. Ich długość życia jest różna i mocno związana z gatunkiem. Zwykle żyją sto razy więcej niż ich zwierzęce odpowiedniki.

Gatunki

Historia

Początki tej rasy sięgają dalej niż wszelkie księgi. Kiedy powstały pierwsze zwierzęta to z nich zostały poczęte zwierzakołaki, które miały panować nad swymi słabszymi braćmi. Była to najliczniejsza z ras, lecz później zaczęła być wybijana przez inne rasy, bo uważali ich za zagrożenie i nierozumne istoty. Dziś Zwierzakołaki żyją w ukryciu i ciężko orzec jaką mają aktualnie populację.

Umiejętności

Są zależne od gatunku zwierzakołaka. Jednak każdy z nich ma bardzo wyczulone zmysły. Istoty te są powiązane z magią, lecz używają jej rzadko i nie zawsze są w niej dobre. Zależne jednak jest to też od ich gatunku bo np. Niedźwiedziołaki to dobrzy runicy, a likantropi - wojownicy.
Ponadto Zwierzakołaki potrafia porozumiewać się z przedstawicielami swej rodziny tj. Likantrop z psowatymi, Kotołak z kotowatymi itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki