FANDOM

Zakazana Opowieść - To prawdziwy splot wydarzeń który doprowadził do powstania SekretiveLand. Prawda ta jest okrutna, toteż zoztała zakazana i zamknięta w pradawnych księgach do których nikt nie ma dostępu. Odeszła ona w zapomnienie, lecz czy można zapomnieć o prawdzie?

Oryginalna Treść Opowieści

W odlegych czasach, zwanych przez ludzi Erą Dinozaurów, wśród wielkich gadów pojawiły się takie, których mózgi wykształciły się na tyle, że mogły tworzyć społeczeństwa. Pod koniec jednak kredy doszło to wielkiego wymiarania, meteor uderzył w Ziemię i zniszczył ją praktycznie całą. Wielkie gady, w tym te inteligentne, zwane jaszczuroludźmi, wymarły, lecz czy aby na pewno?

Wiele milionów lat po tamtym wydarzeniu pojawili się pierwsi ludzie i pierwsze istoty mistyczne w tym smoki. Cztery z nich o imionach: Czas, Los, Wyrocznia i Przeznaczenie, chciały zniszczyć ludzkość i na nowo wprowadzić jaszczuroludzi, którzy byli im bardziej bliscy niż dwunożne ssaki. Ludzie jednak nie poddali się woli czterem smokom, a ich potęga została złamana poprzez uwięzienie ich. Przeznaczenie zostało zamknięte w głębi ziemi i powodowało jej trzesięnia. Czas została zatopiona w odmętach Oceanu skąd tworzyła tsunami. Wyrocznia została uwięziona wśród wiatrów i chmur, skąd tworzyła tornada. Los natomiast został zatopiony w płynnej lawie jednego z największych wulkanów, powodując to, że pluł on ogniem na cały świat.

I tak era smoków i mistycznych stworzeń przeminęła. Ludzie przestali praktykować magię i oddali się technologii która z roku na rok stawała się coraz bardziej zaawansowana. Mimo to nie byli oni wstanie zapanować nad 4 żywiołami, które niszczyły ciągle dobytki ich życia. Cztry potężne smoki nie poddawały się jednak - ich potęga była tak wielka, że mogły one załamać czasoprzestrzeń i zakrzywić ją. Spowodowało to, że jedno z nienarodzonych jeszcze dzieci, zostało skażone ich myślami i mocą. Narodziło się ono wkrótce i okazało się ono być dziewczynką. Dorastała ona tak jak i inne ludzkie dzieci, lecz tym była starsza, tym coraz bardziej niepokojące cechy się w niej ujawniały. Przede wszystkim zaczęła odczuwać coraz większą nienawiść do ludzi. Stała się socjopatką, która dodatkowo interesowała się magią. Potężne smoki wiedziały, że to ona pewnego dnia je uwolni.

W wieku 18 lat nadszedł przełom w życiu dziewczyny. Jej złe, potworne "ja" rozwinęło się w jej ciele na tyle, że postanowiło się uwolnić. Tak więc ucieleśnienie jej nienawiści do ludzi i mocy smoków, rozerwało delikatne, ludzkie ciało na strzępy. Świadomość jej jednak pozostała ta sama, pozyskała jednak nowe ciało - opisywane było ono przez wielu i u każdego jedyną cechą wspólną były czarne niczym noc łuski, te na brzuchu były jednak fioletowe, a jej łeb zdobyły dwa lub trzy kryształowe rogi, w których ponoć przetrzymywała dusze zabitych. Potwora rozpoczeła wykonywanie swej misji - uwolnienie 4 potężnych smoków. Jako pierwszy cel obrała sobie Przeznaczenie - wejście do jego pieczary znajdywało się w jej kraju, lecz na jego drugim końcu. Wyruszyła jednak, nic ją już nie trzymało, bo przecież formalnie była martwa. Przed uwolnieniem Przeznaczenia jednak musiała stoczyć walkę z pewnym chłopakiem, którego poznała jeszcze za lat młodości. On jako z nielicznych wierzył w to co kiedyś mu mówiła, że jest potworem który narodził się by spełnić przepowiednie. Próbował ją powstrzymać, lecz ta brutalnie go zabiła. Jego duszę schwytała i uformowała na kształt kruka, którego nazwała Molibdenem. Od tamtego czasu stał się jej doradców, siedzącym na prawym ramieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki