FANDOM

Wilkołaki to jeden z gatunków Zwierzakołaków. Mają one wiele cech wspólnych z Likantropami, lecz to co głównie ich wyróżnia to to, że Wilkołactwo jest klątwą. Za dnia są nieagrysywnymi członkami swej społeczności, lecz w nocy przy pełni księżyca zamieniają się w potwory.

Historia

Krąży wiele opowieści o tym skąd wzięło się Wilkołactwo. Jedna z nich opowiada o potężnych czarnoksiężniku, Suj'Canino który władał tajemniczymi arkanami magii. Chciał on sobie podporządkować innych magów SekretiveLand. Ci jednak odmówili mimo gróźb. Rowścieczony czarnoksiężnik chciał na nich się zemścić - zesłał na upartych magów watahę worgów, wielkich i inteligentnych wilków. Nie spodziewał się jednak tego, że mogą one mu się sprzeciwić. Worgi jako, że były rozumne zostały przekonane przez magów do tego aby sprzeciwstawiły się Suj'Canino. Ten jednak spodziewał się takiego ruchu i już przygotował potęzne zaklęcie które miało zgładzić niepokorne wilki. Magowie jednak go przechytrzyli, gdyż worgi były chronione magicznym lustrem, które odbiło moc zaklęcia na rzucającego go Suj;Canino. Nie zginął on jednak lecz przemienił się w pierwszego Wilkołaka. Rowścieczony zaczął roznosić tą klątwę.

Aparycja

Wilkolak

Wilkołak z bliska

Normalna Postać

Za dnia wyglądają jak zwykli przedstawiciele swej rasy. Wilkołactwu ulegają nie tylko ludzie, dlatego nazywanie tej formy "Ludzką Postacią" jest błędne. Jedyne co wyróżnia ich z tłumu to oczy o srebrnej poświacie, taką samą mają również ich włosy/łuski.

Postać Potwora

Podczas pełni księżyca ich normalna powłoka zostaje rozerwana od wewnątrz. Jej kawałki opadają bezwładnie na ziemię. Wilkołaki w swej pełnej postaci są dwunożnymi, owłosionymi potworami o pysku wilka. Mierzą powyżej 2 metrów wysokości, są dobrze zbudowane(nawet samice) niesamowicie silne i zarazem szybkie. Ich wycie przeraża również Likantropy, które potrafią rozpoznać czy wyje to wilk, czy Wilkołak.

Cechy Rasy

  • Niezwykle silne i szybkie, nawet w swej normalnej postaci.
  • Mają wyczulony słuch i węch.
  • Wiele z nich podczas przemiany wyzwala potęzna magię, którą nauczyła się ich normalna postać. Moc tej magii jest większa niż normalnie używana.

Słabości

  • Według legend zabija je srebro.
  • Są bezwględnie mordowane, nawet jeśli kiedyś była to osoba godna zaufania.
  • Nie panują nad przemianami. Ponoć tylko Czarnoksieżnicy mogą zapanować nad przemianą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki