FANDOM

Suj'Canino/Conin(Znaczy "Brudny Kieł") - To jeden z najpotężniejszych Czarnoksiężników w SekretiveLand. Urodził się w 9989 roku Smoczej Ery. Prawdopodobnie był kiedyś człowiekiem, potem jednak umarł i powstał jako Nieumarły. Na skutek klątwy stał się pierwszym Wilkołakiem.

Biografia

Status Żyje
Zamieszkanie Nieznane
Tytuły Najpotężniejszy Czarnoksiężnik, Pierwszy Wilkołak

Lata młodości

Suj'Canino zaraz po urodzeniu został przyprowadzony do kapłanów, aby Ci wskazali mu imię i przyszłość. Otrzymał on imię oznaczające "Brudny Kieł". Kapłani jednak nie byli wstanie przepowiedzieć jego przyszłości gdyż orzekli, że "jego dzieje sięgają poza krańce świata". Rodzice mieli obawy co do tego, dlatego posłali syna do zakonu. Tam spędził swe lata młodości na życiu w modłach i pokoże.

Przełom

Suj'Canino w wieku 30 lat uciekł z zakonu. Mimo poszukiwań nikt nie zdołał go odnalexć i doprowadzić do porządku. Nie wiadomo co go popchnęło do tego aby zmienić swe życie. Zakonnicy opowiadają o cieniu smoka,
Suj'Canino

Suj'Canino Jako Czarnoksiężnik

który podażał za nim i szeptał mu złe słowa. Kilka lat później miało miejsce uwięzienie Przeznaczenia we wnętrzu Etroisa. Wtedy wszystko momentalnie powiązali cień smoka właśnie z nim. Poszukiwania znów zostały wznowione, jako, że wszyscy zdawali sobie sprawę w jakim niebezpieczeństwie jest Suj'Canino. Było jednak już za późno. On już dawna zaczął studiować Czarną Magię. Cień smoka dawno przestał go nachodzić, lecz on sam już wiedział kim chce zostać. Życie zakonnika nigdy go nie pasjonowało i nawet bez pomocy Przeznaczenia zapewne by uciekł z zakonu. Wtedy jednak by nie został Czarnoksiężnikiem.

W końcu po około 12 latach od ucieczki z zakonu(Czyli miał 42 lata) został odnaleziony. Rodzice chcieli aby wrócił do zakonu lecz ten się im sprzeciwił i ich zabił. On sam jednak został śmiertelnie zraniony przez swego wuja i jego straż. Suj'Conin konał bardzo długo i nie chciał dac smierci za wygraną. Jego nienawiść do świata zainteresowała nekromantów. Kiedy ostatecznie zmarł, przywrócili go do życia jako nieumarłego.

Rządza Władzy i klątwa

Kiedy Suj'Conin został przywrócony do życia to oczywiście kontynuował swą naukę. Jednak jako nieumarły zmiennił nieco mentalność i łaknął on energii życiowej. Za swój cel obrał magów z których nie tylko chciał wyssać życie, ale i potęgę magiczną. Chciał być dla nich łaskawy, więc postawił im ultimatum - albo oddadzą się dobrowolnie, albo ich pokona i skaże na wieczne potępienie. Magowie jednak nie przestraszyli się, mimo, że
Wilkolak-czarnoksieznik

Suj'Conin jako Wilkołak

wiedzieli dobrze o potędze czarnoksiężnika. Suj'Conin rowścieczony postanowił, że da ostatnią szansę magom - posłał na nich stado worgów, wielkich, rozumnych wilków które to miały "przekonać" magów do oddania mocy. Tak się jednak nie stało - magowie przekonali Worgi, że powinny stanać po ich stronie. Wróciły one do siedziby Suj'Conina mając na sobie rzucone zaklęcie ochronne(magiczne zwierciadło) o którym nic nie wiedział. Sprowokowały go do rzucenia potężnej klątwy, która to odbiła się i spadła na niego samego. Nie zginął on jednak, przeistoczył się w wilcze monstrum - Pierwszego wilkołaka.

Utrata Zmyslów

Suj'Canino nie był przygotowany na taki splot wydarzeń. Przerażony tym, kim się stał zawył donośnie ku niebu po czym wyskoczył ze swej wieży i uciekł. Minęło aż 30 lat po tym, kiedy ktoś wreszcie go spotkał. Świadkowie opowiadają o nim jako o czarnoksieżniku z wilczą twarzą, który dostojbie szedł polną ścieżką nie ukazując ani kszty szaleństwa. Jego oczy jednak blądziły po ziemi i miały wrażenie pustych. Mimo to wielu twierdzi, zwłaszcza magów, że Suj'Canino nie dojdzie do siebie po tak silnym ciosie. Nadal jest potężny, lecz on sam nie potrafi już skorzystać z tej potęgi. Mimo to w akcie zemsty rozniósł plagę Wilkołactwa, która nęka teraz SekretiveLand.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki