FANDOM

Smocza Era(Lata 3000-10000)Edytuj

Pierwszymi istotami jakie powstały na skorupie Etroisa były Smoki. Potężne istoty powiązane z żywiołami przez
Gniew-smoka

Oszalały smok atakujący maga.

wiele tysięcy lat rządziły krainą. Niestety ich świętość zaczęła powoli przemijać - wielkie gady miały sentyment do wpadania w szał oraz szybkiej zmiany poglądu na świat. Ich umysły zaczęły być zatruwane złymi myślami innych istot. Wiele z wielkich gadów oszalało i zaczęło plądrować okolice. Skoro stwarzały zagrożenie to musiały być wyeliminowane. Zostali w ten sposób powołani pierwsi Pogromcy Smoków którzy zabijali rozwścieczone smoki. Trwało to wszystko tyle lat, że nawet te smoki, które jeszcze miały czyste umysły zaczęły być uważane za zagrożenie i zabijane. Liczebność tych bestii zaczęła radykalnie spadać z wieku na wiek. Bogowie w żaden sposób nie ingerowali w to. Uznali, że to po prostu kolej rzeczy i nie można tego powstrzymać.
Smoki jednak dotrwały do dziś. Wprawdzie ich liczebność szacuje się na ledwie 100 osobników w całej krainie. Inne rasy ciągle żyją starymi stereotypami wobec tych gadów, uważając je za niemyślących niszczycieli. Sami jednak bogowie nadal uważają je za jedne z najmajestatyczniejszych istot jakie kiedykolwiek zostały powołane do życia. Dlatego aspekty otrzymują smocze postacie.

Czas liczy się w latach po smoczej erze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki