FANDOM

Sivolf - Dawniej zwana Kuoivo to wilkołaczka, pochodzenia szlacheckiego. Według niektórych danych nie była ona Wilkołakiem, lecz Likantrop.
Sivolf-kobieta

Sivolf w postaci kobiety.

Sivolf-wilk

Sivolf w postaci Wilkołaka

Z początku nie była nikim niezwykłym, lecz ostatecznie jest teraz zwana Rysowniczką Run. Urodzona rok po Smoczej Erze.

Biografia

Kuoivo była szlachcianką z pewnego rodu. Pojawiają się sprzeczności jaki to był ród niektórzy twierdzą, że należała do Antarian. Nie wiadomo jednak kto był jej matką i ojcem, gdyż została porzucona od razu po urodzeniu w Górach Gelado. To tam właśnie doszło do ugryzienia przez wilkołaka co sprawiło, że dała radę przetrwać. Jednak jeśli była Likantropem, to od urodzenia miała zdolności przemiany w wilka. Właściwie informacje o samej jej młodości nie są jasne i nie wyróżniła się niczym niezwykłym. Jednak w wieku 25 lat w jej życiu przeszła reforma. Wędrując po pustkowiach i jaskiniach, znalazła Runę, dotychczas rzecz nie znaną w tej krainie. Przez wiele lat próbowała rozszyfrować działanie Run, pisała też własne. To dzięki niej w SekretiveLand egzystuje Magia Runiczna. Aktualnie nie wiadomo gdzie przebywa, lecz na pewno żyje. Ponoć co jakiś czas Górskie Elfy widują ją na zboczach gór, odwiedziła też prawdopodobnie jedną z wiosek tych elfów. Kuoivo zmieniła swe imię na sivolf dopiero po otrzymaniu tytułu.

Status Żyje
Zamieszkanie Prawdopodobnie Góry Gelado
Tytuły Rysowniczka Run

Więcej z Fandomu

Losowa wiki