FANDOM

Przeznaczenie zwane też Ojcem Smoków a później Demragonem(Przypadek) to jeden z bytów, świętej czwórki. Syn Losu i Czas.

Biografia

Status Niesmiertelny, Uwięziony
Zamieszkanie Niegdyś rozległe Smocze Tereny, Smocze Wzgórza, aktualnie: Wnetrze Etroisa.
Moc Praktycznie nieograniczona.

Władca

Przeznaczenie otrzymał tytuł Ojca Smoków i przez Erę Smoków był najpoteżniejszym z bytów. Był to władca okrutny lecz sprawiedliwy chociaż miał na swym koncie kilka poważniejszych wykroczeń. Smocza Era jednak dość szybko się zakończyła, a jego rasa którą rządził - Czyli Smoki, zaczęła wymierać. Zaniepokojony tym faktem chciał rasę odbudować nie do końca jednak wiedział jak to zrobić.
Przeznaczenie

Przeznaczenie będąc Ojcem Smoków.

Postanowił, że wykorzysta do tego moc swego ojca - Losu. Ojciec jednak nie chciał z nim współpracować co rowścieczyło zwyrodniałego syna. Siła zabrał Losowi część jego mocy aby móc w cudowny sposób rozmnożyć smoczą rasę i przy okazji - zniszczyć Pogromców Smoków.

Upadek

Oczywiście poczynania syna rowścieczyły Los a jako, że on nie tolerował takiego wulgarnego zachowania wobec niego nakazał uwięzić syna we wnętrzu Etroisa. Pradawny Żółw został zmuszony do połknięcia smoka, który od tamtego czasu żyje w jego wnętrzu, częściowo wyniszczając cielsko gada.
Spaczone-Przeznaczenie

Spaczone Przeznaczenie ciągnięte do paszczy Etroisa.

To przez niego są powodowane trzęsienia ziemi oraz wybuchy wulkanów. Los najwidoczniej nie przewidział skutków swej kary, mimo, że Czas ją ostrzegała. Najprawdopodobniej jeśli Przeznaczenie zdoła się uwolnić - zniszczy przy tym całą krainę. To tylko kwestia czasu...

Otrzymał tez obraźliwy tytuł Demragona co oznacza Przypadek, jako nacisk na to, że narodziny i zachowanie tego bytu to istna obraza dla Bytów Świata.

Potęga

Mimo tego, że Przeznaczenie zostało uwięzione we wnętrzu ojca świata i dodatkowo skute magicznymi łancuchami nie utraciło swej mocy i potęgi. Mimo, że nie ma bezpośrednio wglądu na świat to może na niego wpływać. Kiedy jeszcze żył na skorupie Etroisa jego potęga kręciła się głównie wokół żywiołu Wiatru i Eteru. Gdy jednak został pochłonienty do wnętrza żółwia, jego wpływ na życie w krainie ogranicza się do wzbudzania drgań skorupy oraz wylewu magmy na powierzchnię. Mimo też spętania być może kiedyś zdoła się oswobodzić, jednak jeśli to zrobi - Etrois zginie a z nim cała kraina. To będzie najprawdopodobniej koniec SekretiveLand.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki