FANDOM

Byty Świata - Ucieleśnienie emocji, grzechów oraz cnót. Istote te mają większy wpływ na śmiertelników niż nawet sami bogowie. Byty dzielą się na Dobre i Złe, tylko Święta Czwórka jest neutralna. Każda żywa istota jest im podległa, w tym również częściowo demony i nieumarli, mimo, że oni nie odczuwają emocji. Wszystkie byty są nieśmiertelne i niematerialne, chociaż mogą przyjąć materialną postać na krótki czas. Mimo niematerialności są jednak widzialne i nie mają mozliwości stania się niewidzialnymi.

Święta Czwórka

Nadzorują oni byty zarówno złe jak i dobre. Sami są uważani za nieutralnych, lecz z charakteru można wynioskować, że tak naprawdę są tutaj dwaj źli(Los i Przeznaczenie) oraz dwie dobre(Czas i Wyrocznia) ucieleśnienia.

Złe Byty

Ucieleśnienienia grzechów oraz negatywnych emocji. Ich przywódcą jest sama Śmierć. Teoretycznie wszystkie te byty są sobie równe, lecz można zauważyć, że niektóre z nich są bardziej aktywne i skuteczniejsze w działaniu niż inne. Tak też został ustalony spis poniżej od "najsilniejszego" do "najsłabszego".

Dobre Byty

Ucieleśnienie dobrych emocji oraz cnót. Ich przewodniczką jest Życie. W SekretiveLand można zauważyc niepokojącą rzecz - działalność dobrych bytów jest dobrze zagłuszana przez te złe, stąd przekonanie, że dobro w tej krainie powoli wymiera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki